About Me

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Laisa Laha Min Dunillah hi Kashifah..

Friday 8 March 2013

Yeay... Alhamdulillah Allah

Assalamualaikum... di mulakan dengan Bismillah..
Lama nyer x jenguk blog ni.. sampai ada kawan aku yg sorang tu.. kawan yg sangat setia di waktu senang dan susah.. walau di mana aku berada.. dia tetap kawan yg baik. Dia menegur, katanyer 'nape ko x update blog ko tu?'... ye lah aku bz skit.. anyway utk kawan tu.. ni aku dah update ni:)

Hari ni 8/3/2013, dapat surat dari HR.. aku can confirmed jawatan aku sekarang. Alhamdulillah. Aku bersyukur sangat, surat tu di keluarkan 20/2/2013 - 2 minggu sebelum tarikh confirm aku yang sebenar.
Terima kasih pada boss yang ku anggap baik macam bos lama aku 'Adrian'.
Kekadang x paham, bangsa lain lebih supportive di bandingkan ngan bangsa sendiri yang lebih suka menjatuhkan sesama sendiri n x suka tgk org lain lebih skit.

Pejam celik, dah 3 bulan aku kat sini.. dikelilingi staff-staff yang agak berwarna warni macam pelangi tapi best jugaklah. Walaupun ada issue here and there, still manageable. Tq Allah for the strength. Harap2 dipermudahkan segala urusan untuk aku meneruskan perjuangan.

Apa yang merisaukan, PHD aku ni.. bilalah nak start buat research. Appointment ngan supervisor asyik postpone jer.. kalau Dr ready.. aku plak bz.. hmm camtulah.. nak wat camner. But I'll strive to achieve my main objective... nak dapatkan title Dr utk ayah.. sbb ayah yang nak sangat aku jadi Dr. Masa kecik2 dulu, ayah selalu cakap 'nnti kalau adik dah besar, kalau ayah demam.. ayah terus gi klinik and cakap yang saya nak jumpa anak saya Dr Azi'. Walaupun not in career, I'll get the title for you ayah.. That's my promise. I just want u to be proud with me.

For teh last 1 month hati x berapa nak keruan.. jiwa kacau skit. Org lama yang menghilang kembali menerjah.. I have to be strong. Aina, kimi n adib are my isnpiration.. luv u all more than i luv myself.

Minggu depan, mak n ayah akan berangkat mengerjakan umrah.. YaAllah.. permudahkan urusan ibu bapa ku dan selamatkan perjalanan pergi & balik mereka.. amin

senario secara tiba2 kat ofis buat masa ni;
Budak2 jahat geng bangang ni tetiba cakap nak gi klcc.. last minute betul. cuba cakap awal2!!!! nak ikut!!! tapi hari ni aku drive, malas nak tempuh jem. Tapi x pe.. korang gi dulu.. next time akak ikut..
Inilah kawan2 aku sekarang.. sgt best n supportive.. Luv u gals:)

Ok setakat di sini sajer kot utk hari ni..  Aku berdoa n berharap hari2 mendatang lebih baik dari semalam..
Pengalaman banyak mengajar utk aku sentiasa bersedia.. Utk perwira di Lahad Datu, Sabah.. moga kalian tabah & doa kami rakyat Malaysia sentiasa bersama kalian. Cewah tetiba aku rasa semangat patriotik aku melonjak2...

Oklah.. nak balik ni... Hari jumaat sepatutnyer aku balik pukul 4.45ptg tapi sekarang ni dah pukul 5.50..
oklah siapkan apa2 yang patut untuk menempuh weekend tanpa apa2 yang pending..

Ok bye.. Assalamualaikum


No comments:

Post a Comment