About Me

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Laisa Laha Min Dunillah hi Kashifah..

Sunday 1 July 2012

Dugaan demi dugaan yg datang.. paling baru n fresh from oven, datang dari org yg paling boleh aku katakan paling bermuka2 di kalangan semua org, Tapi xpe.. hidup umpama roda, hari ni aku kat bawah, esok lusa ko plak. Aku cuba utk berfikir secara positif dan redha dengan apa yg jadi (tetiba rasa diri ni Izzah, watak maya karin dalam OMBAK RINDU)... Lupakan citer sedih tu dulu... aku rasa bersyukur sangat sbb last week aku amik report card anak aku si kimi... Alhamdulillah, result dia sgt membanggakan.. kembang gak lah bila ada suara2 mak bapak budak lain cakap sambil tunjuk kat aku ' itulah mak budak pandai tu'.. Aku harap kimi akan maintain this good and awesome reputation..AMIN.. Cite lain, last saturday balik kampung nenek coz ada kenduri kecil2an sempena nak menyambut puasa dan doa tahlil. Bertemakan seafood bakar. Sedap.. lama dah x makan macam tu kat kampung. Yang paling sedap bagi aku ialah udang masak tempoyak ngan potai.. perghh syahdu giler aku makan. Tapi tulah kan.. sedap macam mana pun, kita manusia ni boleh makan byk mana jer.. sampai tahap yg dah penuh, mmg x leh nak masuk lagi dah. Lagi satu, semalam aku masak pulut & serawa durian, memandangkan musim durian & durian yg kitorg amik dari kebun mak tu memang mabeles... dapat gak share ngan mak & abang. Hari ni aku puasa, teringat2 plak segala makanan.. hai dugaan betul. Sekarang ni pukul 2 ptg.. harap aku kuat utk bertahan sampai petang. Ni lagi satu aku nak share, sebelum ni aku x kesah sgt pasal solat sunat dhuha... tapi bile aku dah mula buat since last week,,, aku rasa macam jadi org baru, Penangan nyer membuatkan aku looking forward utk mengerjakan every morning. Moga Allah member Hidayah kepadaku dan ahli keluargaku...Thank u Allah:)

No comments:

Post a Comment