About Me

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Laisa Laha Min Dunillah hi Kashifah..

Thursday 14 March 2013

2nd day @ gleneagles

Assalamualaikum.. Hari ni dah hr kedua kami betunggu tangga di spital..mlm tadi susah sgt nk lelap mata. .. Masa tu baru terasa sedapnyer dok umah..tido atas tilam senditi dgn dikelilingi bantal2 busyuk...sbb tu adanyer ayat "rumahku syurgaku" . Aku tetiba setuju sangat2 ngan sttmt tu.. Rindunyer kat umah.♥♡

Tadi pukul 12.30tgh.. Dapat gift.. Aku pun terperanjat.. Setau aku.. Dulu masa kat mdv.. Oklah company akan anta gift mcm tu... Rupanya ada gak company n colleague yg lg best.. SYUKUR PADAMU YAALLAH..rupanya Kau telah merancanakan sesuatu yg sgt baik utkku..

Inipun kak ta, abg hamdan, ayu n tini baru balik menziarah... Tanpa ada perasaan yg berpura2 seperti mereka2 yg dahulu. Aku rasa aku makin selesa dgn mereka...

Utk adib.. Be good.. N makan ubat.. U have to get well soon kalau nak balik main ngan abg imi.. Tido kat katil kita yg selesa tu... Luv u adib

No comments:

Post a Comment